سیب من

هرآنچه از زندگی درک کرده ام

سیب من

هرآنچه از زندگی درک کرده ام

به یزدان اگر ما خرد داشتیم
کجا ابن چنین حال بدداشتیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نوشتن راهی برای دست یابی به آرامش

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۵۰ ب.ظ

برخی روان شناسان و فعالان حوزه روح و روان ، معتقدند نوشتن می تواند به آرام شدن ذهن و روح انسان کمک کند.

باخودم اندیشدم تا من هم بنویسم

شاید از این تلاطم و جوش و خروج آزاد شوم.

قلم بدست گرفتم و خواستم تا بنویسم

ذهنم تل انبار افکار گوناگون و بسیار متفاوت و حتی متضاد بود.

مانده ام از کجا آغاز کنم...................

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۸
سیب من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی